  • Data: 2003-09-11 06:44:47
    Temat: Re: włamanie do kiosku
    Od: "Karol" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pozwól, że zacytuję tytuł innego postu : Lo boze moj...
    > jeżeli chcesz podać wartość skradzionego towaru dla potrzeb
    > policji/ubezpieczyciela czy wreszcie jako dowód
    > dla organów podatkowych (w momencie zakwestionowania
    > Twoich zeznań podatkowych) to jak to możesz zrobić
    > inaczej niż poprzez spis z natury po włamaniu ?????
    >
    > Darek SP2BZW

    Mozesz rozwinac. Z wiedzy jaka posiadam wynika, ze po sporzadzeniu spisu z
    natury bede tylko wiedzial ile towaru mam, a nie ile mi ukradziono. To
    jest "kiosk" a nie handel jedna sztuka towaru tygodniowo. Napisz mi schemat
    przeprowadzenia inwentaryzacji w "kiosku" prowadzonym na KPiR, ktory pozwoli
    ustalic ubytki i straty w zakupionym towarze, z uwzglednieniem dotychczasowej
    sprzedaży.

    Pozdrawiam,
    Karol