  • Data: 2003-09-10 22:04:44
    Temat: Re: włamanie do kiosku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Sep 2003, Karol wrote:

> [...]
    >+ > >+ > > zaksiegowac szacujac wielkosc szkody "na oko"???
    >+ > >+ >
    >+ > >+ > A co tu jest do ksiegowania ? Jakis "magazyn" był prowadzony ?
    >+ > >+ >
    >+ > >+ > Karol
    >+ > >+ >
    >+ > >+ A w kiosku to nie ma towarów handlowych ?????
    >+ >
    >+ > Załóżmy że są. I co dalej ? ;)
    >+ >
    >+ > Zeznaję że *mam* koncepcję :) jeśli chodzi o remanent właśnie,
    >+ > ale postanowiłem poczytać co chcesz *księgować* - bo zdziwienie

    Oczywiście :)
    Przyznaję ze nie bardzo wiem co należałoby księgować...
    No chyba że ktoś prowadzi *urzędowy* magazyn na KPiR
    - ale to chyba tylko jak nie ma nic lepszego do roboty.

    >+ Ja nie mam zadnej koncepcji co do tego jak sporzadzic ten remanent dla
    >+ potrzeb policji/ubezpieczyciela, czyli ustalic co zostało skradzione.

    Ależ *tego* to ja nie obiecywałem ;) !
    Zeznam że jak dla mnie to remanent ma sens ze względu na
    tematykę grupy: ponieważ dla podatku (ale NIE dla zaliczki)
    towar handlowy jest własnością prowadzącego DG, to o ile
    "normalnie" zaliczki jakoś tam powinny przystawać do
    należnej części podatku - po stracie spowodowanej kradzieżą
    powinna pojawić się mierzalna rozbieżność (o tyle o ile
    ukradli). I remanent pozwoli "skorygować" stan *dochodów*
    do uwzględnienia straty z kradzieży (:) (znaczki dwa :))
    Skutkiem ubocznym jest zmniejszenie prawdopodobieństwa
    postawienia zarzutu że "naciągnął później inne rzeczy
    [typu: 'lewa sprzedaż'] na konto złodziei" :)

    >+ Analiza sprzedazy i zakupow poczawszy od ostatniego remanentu ?

    Nie, takich pomysłów nie miałem :)

    pozdrowienia, Gotfryd