  • Data: 2010-12-29 22:46:43
    Temat: Re: vat i zakupy za granicą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Dec 2010, Jan Werbinski wrote:

> [...]

    wKF: nie wiem, czy czasem .pl nie ma podpisanej z USA umowy pozwalającej
    na "odpowiednik wolności DG" (tak jak z .ue), ale pewnie i tak się
    rozpędziłem: wystarczy rejestracja do VAT :)

    > Doliczają amerykanie dokładnie 22%, a sama przesyłka idzie przez warszawski
    > urząd celny jako zwolnione z cła. Nie dolicza się VAT w Polsce, a powinno.

    Hm... dziwnie to wygląda.
    Nie masz czasem jakichś dokumentów, z których by wynikało że "miejsce
    nadania w rozumieniu VAT" nie jest w USA, a w ujednoliconym obszarze
    celnym?

    > Kupowałem Kindle i doliczano 22%.

    Ekhm... a co to za zwierz? ;) (wiem, użyję gugla :))

    pzdr, Gotfryd