  • Data: 2011-01-04 13:21:12
    Temat: Re: vat i zakupy za granicą
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    > wKF: nie wiem, czy czasem .pl nie ma podpisanej z USA umowy pozwalającej
    > na "odpowiednik wolności DG" (tak jak z .ue), ale pewnie i tak się
    > rozpędziłem: wystarczy rejestracja do VAT :)

    > Hm... dziwnie to wygląda.
    > Nie masz czasem jakichś dokumentów, z których by wynikało że "miejsce
    > nadania w rozumieniu VAT" nie jest w USA, a w ujednoliconym obszarze
    > celnym?

    Śledziłem przesyłkę kurierską od samego nadania gdzieś tam w USA. Najpierw
    leciała do jakiegoś centrum paczkowego w Atlancie albo gdzieś pd-wsch USA,
    potem leciała do RFN i Warszawy, gdzie spędziła parę godzin, następnie
    samolotem lub lądem do Przylepu i samochodem do Żar.

    > Ekhm... a co to za zwierz? ;) (wiem, użyję gugla :))
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Najlepszy czytnik książek.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/