  • Data: 2010-12-29 18:59:21
    Temat: Re: vat i zakupy za granicą
    Od: Ra <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-29 17:12, kashmiri pisze:
    > Ra<t...@p...onet.pl> dared to write:

    > Wysokość VAT jest uzależniona od państwa sprzedawcy - czyli kupując od sprzedawcy
    zarejestrowanego w UK zapłacisz 17.5% VAT; zarejestrowanego w Polsce - 22%; itd.
    ta teoria nie działa
    wchodzimy na amazon.co.uk. Wybieramy windows home premium box za 105.63
    i jak to zawsze bywa dopiero w ostatnim kroku na stronie confirmation
    płatności widzimy nową ceną 109.68 (vat 19.78)

    chyba że amazon.co.uk nie jest firmą z uk