  • Data: 2010-10-08 10:28:01
    Temat: Re: upoważnienie do Urzędu Skarbowego
    Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał

    > Ktoś Was w tym urzędzie bardzo nie lubi...

    Tam tak naprawdę nikogo nie lubią ;-)
    Tam po prostu panuje ogólny bałagan, bezwład, niedoinformowanie, brak
    profesjonalizmu* i do tego nieuprzejmość.
    I oczywiście wirtualna karteczka przy każdym okienku "tu rządzę ja!" ;-)
    W dodatku niemal zawsze i o wszystko jest bezsensowna szarpanina,
    udowadnianie im na podstawie ustaw i rozporządzeń, że nie mają racji, po
    czym ... następnym razem znów robią po swojemu "bo oni mają inne procedury"
    :-/ Ręce opadają. Bareja wysiada.
    Ale teraz już wymiękłam i nie mam sposobu, żeby im udowodnić, że wymagają
    od nas jakichś kuriozalnych zachowań z tymi upoważnieniami. Z drugiej
    strony - może tym razem po prostu faktycznie mają rację, ale nie potrafię
    znaleźć żadnego przepisu na ten temat.

    * pracownica przy okazji odbioru zaświadczenia otrzymała lakoniczną
    informację:
    "macie nadpłatę 2 zł, więc przy następnej płatności potrąćcie ją sobie"
    Pracownica przytomnie zapytała z jakiego tytułu ta nadpłata. Odpowiedź
    brzmiała "z dnia siódmego lipca 2009".
    Pracownica ponownie zapytała czy chodzi o VAT, CIT, PIT, PCC czy jeszcze
    coś innego. Odpowiedź US "proszę pani, ja tego pani teraz nie powiem, bo to
    trzeba sprawdzić, ale nie może sobie pani sama zobaczyć, co było przelewane
    do nas siódmego lipca 2009?"
    [btw - sprawdzono, nic nie było przelewane, ale to na marginesie; po bólach
    i trzech telefonach do trzech różnych osób, udało się uzyskać info, że
    chodzi o VAT, który notabene płacono wówczas dwa tygodnie później]

    Pozdrawiam
    JW