  • Data: 2010-10-08 11:30:13
    Temat: Re: upoważnienie do Urzędu Skarbowego
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.10.2010 12:28, Jagna W. pisze:
    > "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał

    > Tam tak naprawdę nikogo nie lubią ;-)
    > Tam po prostu panuje ogólny bałagan, bezwład, niedoinformowanie, brak
    > profesjonalizmu* i do tego nieuprzejmość.
    > I oczywiście wirtualna karteczka przy każdym okienku "tu rządzę ja!" ;-)
    > W dodatku niemal zawsze i o wszystko jest bezsensowna szarpanina,
    > udowadnianie im na podstawie ustaw i rozporządzeń, że nie mają racji, po
    > czym ... następnym razem znów robią po swojemu "bo oni mają inne procedury"
    > :-/ Ręce opadają. Bareja wysiada.

    Znam to, aktualizacja VIES trwała u mnie, żebym nie skłamał, koło 3-5
    miesięcy, przy czym w międzyczasie nikt nic nie wiedział a pisemne
    zażalenia trafiały w próżnię i nikt na nie nie odpowiadał.
    "Zniknęły" zgłoszone konta bankowe, co spowodowało absurdalną sytuację
    że Pani z Okienka zajmująca się moim zwrotem VAT dzwoni w dniu upływu
    terminu do zwrotu z "błagalnym rozkazem" abym przyjechał i zaznaczył jej
    konto do zwrotu bo ona nie ma w systemie i nie może zwrócić - po czym
    okazało się że tego konta wogóle nie ma w systemie..
    Przychodzi wezwanie przedegzekucyjne w związku z zapłaconym podatkiem,
    wystawione tydzień po terminie wpłaty ale wysłane po dwóch miesiącach od
    wystawienia. Podczas rozmowy Pani z Okienka mówi żebym to podarł bo ona
    przecież widzi moją wpłatę, która to wpłata swoją drogą została wykonana
    po terminie, bo "u nas liczy się dzień wpływu pieniędzy proszę pana".
    Także jak już się dowiedz co z takimi fantami robić żeby nie osiwieć, to
    z chęcią poczytam :)

    (*) disclaimer dla czepialskich: już kiedyś o tym pisałem na grupie i
    mogłem teraz pokręcić szczegóły, ale co do sedna tak to wyglądało

    --
    Tomek