  • Data: 2010-12-29 09:40:33
    Temat: Re: umowa zlecenie a niezdolnośc do pracy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Maddy,

    Wednesday, December 29, 2010, 10:03:30 AM, you wrote:

    [...]

    > Moment - zakład zgłaszający do chorobowego powyżej 20 osób nie ma kadrowej?
    > Bo jeżeli ma kadrową i ta nie potrafi wyliczyć zasiłku, to, za
    > przeproszeniem, d... nie kadrowa.

    Zajmowałem się płacami przez 20 lat. I też nie mam pojęcia, jak
    policzyć zasiłek chorobowy dla osoby na umowie-zleceniu. Pojęcia
    "zasiłek chorobowy" i "umowa-zlecenie" w ogóle mi do siebie nie
    pasują. Ale przede wszystkim nie pasuje mi zmiana umowy o pracę na
    umowę-zlecenie - obawiam się o legalność tej zmiany.

    Ale ja jestem byłym programistą a nie kadrową.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl