  • Data: 2011-01-03 13:54:24
    Temat: Re: umowa zlecenie a niezdolnośc do pracy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-12-2010 17:40, pawelj pisze:

    > Że też mój czytnik zawsze wytnie co najciekawsze.
    >
    > Maddy napisała:
    > "Bierze się średnią z 12 miesięcy, zupełnie jak przy zasiłku z DG.
    > Bo to świadczenie z tego samego przepisu - z dobrowolnego ubezpieczenia
    > chorobowego."
    >
    > Mam wobec tego dodatkowe pytania
    > "A zaliczkę na podatek się opdrowadza czy nie ?

    Płatnik może, ale nie ma obowiązku Jak sobie zleceniobiorca zażyczy.

    > Czy pierwsze 33 dni płaci zakład czy od razu zus?"

    A kto płaci przedsiębiorcy przez te pierwsze 33 dni?
    Jaka ustawa daje pracownikowi prawo do 33 dni wynagrodzenia chorobowego?
    Czy umowa-zlecenie podlega tej ustawie?

    Może ta osoba-malakser która piastuje 4 funkcje na raz jednak weźmie do
    ręki ustawę?
    Ma 30 pracowników i nie zna kodeksu pracy?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813