  • Data: 2010-12-29 17:23:31
    Temat: Re: umowa zlecenie a niezdolnośc do pracy
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Całe szczęście pasują ustawie o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia
    > społecznego w razie choroby i macierzyństwa.
    >
    > Bierze się średnią z 12 miesięcy, zupełnie jak przy zasiłku z DG.
    > Bo to świadczenie z tego samego przepisu - z dobrowolnego ubezpieczenia
    > chorobowego.
    A zaliczkę na podatek się opdrowadza czy nie ?
    Czy pierwsze 33 dni płaci zakład czy od razu zus?

    > Nie wiemy nic o rodzaju, zakresie i warunkach pracy, jaka jest wykonywane
    > na podstawie tej umowy.
    > Może od początku spełniała ona warunki zlecenia a nie umowy o pracę?

    Umowa obejmuje przeprowadzenie w okresie kilku miesięcy iluś tam godzin
    edukacyjnych. Z okresem comiesięcznym wypłaty.
    Czyli np w okresie od września 2010 do stycznia 2011 ma to być 60 godzin z
    czego 15 przypada na grudzień i 20 na styczeń.
    Płatność na koniec każdego miesiąca.
    Umowa nie reguluje sytuacji, kiedy godziny nie zostaną przepracowane.

    --
    Pawełj