  • Data: 2010-12-31 07:38:48
    Temat: Re: umowa zlecenie a niezdolnośc do pracy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-12-2010 18:18, pawelj pisze:
    > Nie ma. A jest jakiś obowiązek ?

    A musi być obowiązek? Zdrowy rozsądek wziął urlop zdrowotny?

    > Jest to szkoła, która zgłasza ok 30 osób na umowę o pracę plus
    > aktualny projekt unijny ok 10 osób na um. zlecenia.. W takiej szkole
    > jedna osoba pełni rolę kadrowej, księgowej, sekretarki itd.

    Co jak rozumiem ma usprawiedliwiać niekompetencję w co najmniej jednej z
    tych dziedzin?

    Tez kiedyś byłam jednocześnie księgową, kadrową, sekretarką i jeszcze
    wdrażałam ISO.
    To naprawdę nie był jakiś wielki heroizm w niedużej firmie.
    Przeciętnie inteligentny i zorganizowany człowiek sobie świetnie poradzi
    (pod warunkiem że dysponuje jakaś wiedzą i umiejętnościami z zakresu
    tych dziedzin, ale to chyba oczywiste, że się tych zadań nie powierza
    pani po pedagogice).

    Może uprzedzając różne głupie uwagi osobiste - oceniam pracę jaka jest
    do wykonania wg. własnych możliwości i zakładam, że skoro ja mogę jakiś
    problem szybko rozwiązać, to może to zrobić każdy, kto się tej pracy
    podjął. A jeżeli nie może, to albo nie nadaje się do tej pracy albo jest
    po prostu leniwy. Albo robi to con amore, za dobre słowo i uśmiech
    dyrektora. Wtedy faktycznie wiele wymagać nie można.

    Jak wyliczyć i wypłacić zasiłek chorobowy dla zleceniobiorcy nauczyłam
    się dawno temu, zabrało mi to może pół godziny - dotychczasowa wiedza
    ogólna o zasiłkach plus ustawa plus jedne telefon do ZUS sprawdzić, czy
    dobrze myślę.

    Albo to jest prosta sprawa dla chcącego, albo jestem geniuszem.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813