  • Data: 2010-12-28 19:51:43
    Temat: Re: umowa zlecenie a niezdolnośc do pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/28/2010 1:42 PM, pawelj wrote:

    > Mam nadzieję, że to jednak większego znaczenia nie ma.

    no zasadnicze.

    > No właśnie zleceniodawcę. Umowa jest spisana na okres do 31 stycznia.
    > Jak nie ma kto robić to i robota nie jest wykonana. Trzeba więc znaleźć
    > zastępstwo.

    A to nie twoj problem.

    Jak zamawiasz w firmie montaz okien, to co cie obchodzi jak oni to
    zrobią jak im pracownik, który to miał zrobić zachoruje.
    Montaż ma byc zrobiony, a odpowiednie zapisy co do nieywyiązania się w
    terminie są w umowie.

    Co cie interesuje jak zleceniobiorca wywiąze się z zadania. To nie twój
    problem. Sprawdz tylko co zapisałeś w umie w przypadku niewywiązania się
    zleceniobirocy z umowy w terminie.

    > Jednak składka na chorobowe jest potrącana właśnie na wypadek tego jakby
    > pracownik a raczej zleceniobiorca się pochorował
    no to jej zus zapłaci.

    > co właśnie nastąpiło
    > Sytuacja dotyczy nauczycielki zatrudnionej na umowę-zlecenie przy
    > realizacji projektu unijnego.

    to szukaj zastepstwa i obciąż zleceniobiorcę.