  • Data: 2007-03-08 19:20:50
    Temat: Re: spolka cywilna likwidacja ...problemik maluski
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:628141332.20070308191325@pik-net.pl...

    > Jakas tania księgowa Ci się trafiła. Ale za księgi odpowiada zarząd a
    > nie księgowa.

    Jak przy każdej działalności.
    Przy spółce z o.o. jest jeden plus - najpierw ścigają spółkę.

    > Niby w jaki sposób mozesz zyskać tyle na ZUSie w sp. z o.o.?

    A pomnóż sobie stawkę zus dla DG razy 12....

    > ZUS.

    Brak.

    > Za darmo będziesz pracował? Jak chcesz wyprowadzić pieniądze ze
    > spółki?

    Ozusowane są tylko umowy o pracę (zlecenia).
    Jeśli nie zawrzesz umowy (albo zawrzesz ją nieprawidłowo) a jesteś w
    zarządzie, to zus-u brak.
    Sprawdzone - kontrola ZUS wywaliła mi taką umowę pod byle pretekstem z
    papierów.
    Ich wola - od paru lat dostają 0 zł składek. ;-)