  • Data: 2010-03-01 21:50:37
    Temat: Re: [rp.pl] Zmiany w rozliczaniu umów do 200zł.
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    witek w <news:hmhbh9$5l5$7@inews.gazeta.pl>:

    > ale te 18% z czegoś trzeba było pobrać.

    Ja się nie pytam o to co miał zrobić zleceniodawca.

    > Wiec albo umowa nie była na stówę, tylko na więcej, tak aby po pobraniu
    > zostało stówa, albo jak umowa była na stówę, to przyszło stówa minus 18%.

    Przestań kombinować -- jasno napisałem, że *żona* dostała 100 PLN

    > Po za tym ktoś (czyli formalnie ty)

    Nie, nie ja -- nie czytasz i bzdury wypisujesz.

    > Po za tym oni te 18% musieli jednak do US odprowadzic.

    Tez tak założyłem, ale to dalej nie rozwiązuje problemu czy wpisać w PIT
    roczny

    > Wiec nie jest tak, ze nikt nic nie robił. Kupa roboty z tym, tak samo
    > jak i ze zwykłą umową, albo jeszcze gorzej.

    A tego zdania to juz całkiem nie rozumiem.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]