  • Data: 2010-03-02 21:05:10
    Temat: Re: [rp.pl] Zmiany w rozliczaniu umów do 200zł.
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1003021904320.1764@quad>:

    > A to prawda.
    > Jeszcze jest wtedy sprawa zabezpieczenia na szkodę ;) (brak dowodu
    > księgowego i rozważanie, czy można zaliczyć w KUP).
    > Znaczy sugeruję, że co racja to racja, ale domagania się rachunku
    > nie uchyli.

    Ale się uparliście odwracać kota ogonem ;-)

    Niby dlaczego miała sie żona domagać rachunku? Po co jej rozważać o KUP[1]?
    Ot była umowa, i została należność zapłacona -- 100 wpłynęło na konto, w
    tytule przelewu stoi "umowa o dzieło nr..."

    [1] -- to ja mam dalej ból głowy w związku z tym ""Ryczałt bywa też
    niewygodny dla firm. Obchodzą ten przepis, np. poprzez ustalenie
    wynagrodzenia według stawki godzinowej, a nie miesięcznej.

    Więc może zamiast kierować dyskusję na boczne tory, szanowni dyskutanci
    odnieśliby się do powyższej kwestii :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]