  • Data: 2010-03-02 22:06:53
    Temat: Re: [rp.pl] Zmiany w rozliczaniu umów do 200zł.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Mar 2010, 'Tom N' wrote:

    > Ale się uparliście odwracać kota ogonem ;-)

    "dzień kota" albo cóś? :)

    > Niby dlaczego miała sie żona domagać rachunku?

    A nie nie - od niej się mieli domagać.
    Ale fakt, dla jej rozliczenia bez różnicy.

    > [1] -- to ja mam dalej ból głowy w związku z tym ""Ryczałt bywa też
    > niewygodny dla firm. Obchodzą ten przepis, np. poprzez ustalenie
    > wynagrodzenia według stawki godzinowej, a nie miesięcznej.
    >
    > Więc może zamiast kierować dyskusję na boczne tory, szanowni dyskutanci
    > odnieśliby się do powyższej kwestii :D

    No mi by nie pasowało, jakbym nie dość że musiał komuś składać
    PIT z okazji "normalnego" zlecenia, jeszcze miał osobny na głowie
    z okazji (osobnej umowy) "ryczałtu".
    Ale może są jeszcze jakieś bonusy.

    pzdr, Gotfryd