  • Data: 2003-05-20 20:55:23
    Temat: Re: rozliczenie faktury za naprawę samochodu
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bielizna24" <i...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:bae2fs$dh9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie, nie zaliczył generalnie ze względu na fakt, iż odszkodowanie z
    > ubezpieczalni poszło na konto serwisu (rozliczenie bezgotówkowe) księgowy
    > nie zaliczył tego w koszty, ponieważ nie było przychodu, a ja nie
    ponioslem
    > z tego tytulu kosztów - ja pokrywam podatek VAT. Zdaniem księgowego zatem
    > w do VAT'u nie może zaliczyć tej faktury, analogicznie do faktu iż nie
    > zaliczył tego w kosztach.

    Więc Twój księgowy nie do końca jest "idiotą" (jak próbuje się go tu
    naświetlić)
    Bo powinien w księgach być koszt, przychód, VAT naliczony i należny.
    Jednak podatków Twoich do zapłacenia by to nie zmieniło.
    A VAT ... czyż nie jest Ci obojętne, komu płacisz VAT ????
    Nie stało się chyba tak, że "straciłeś" VAT płacąc go serwisowi i nie
    naliczając???

    A księgowy być może użył bardziej "urzędowych" sformułowań, które umknęły:-)