  • Data: 2003-05-22 05:22:49
    Temat: Re: rozliczenie faktury za naprawę samochodu
    Od: "bielizna24" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powyższe zdanie spowodowało że się odzywam: mianowicie nie pasuje
    mi tu coś. Nie wierzę że dostał oryginał faktury na naprawę jeśli
    płacił ubezpieczyciel; przecież "oni" (ubezpieczyciel) też musi
    jakoś zaksiegować wydatek !! Na jakiej podstawie ? Owszem,
    przyjmuję do wiadomości że zasady działania ubezpieczeń regulują
    inne przepisy niż UoPDoOF i ustawa o rachunkowości :), ale
    chyba jakiś "papier" musi być...

    Serwis po tym jak tylko ubezpieczyciel zapłacił odszkodowanie do kwoty netto
    (po 4 mc) wystawił na moją firmę fakturę, która opiewa na całą wartość
    naprawy, (i nie ma wzmianki o ubezpieczycielu, choć też się z tym spotkałem)
    przy czym my musimy uregulować kwotę VAT'u z tej fakturki ....

    Rafał