  • Data: 2003-05-19 20:02:35
    Temat: Re: rozliczenie faktury za naprawę samochodu
    Od: "bielizna24" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A CO CHCESZ LICZYĆ ????
    > Chcesz mieć koszt??? Chytry jesteś! A przychód tez chcesz doliczyć ????
    > Jeśli naprawa z ubezpieczenia, to miałeś przychód jako odszkodowanie,
    który
    > w całości wydałeś na naprawę.
    > VAT też się "skompensował"

    VAT ??? ubezpieczalnia nie wypłaca VAT'u, wypłaca tylko netto, z faktury za
    naprawę ja pokrywam VAT, który potem mogę odliczyć, pod warunkiem że
    wcześniej zaliczyłem wydatek w koszty ! Zatem jeśli faktury nie przyjmniemy
    do dochodowego, to i z VAT'u nie odliczę. A podobnież jest jakiś przepis, na
    który powołuje się mój księgowy, że jeśli Ubezpieczalnia nie przelała
    odszkodowania na moje konto a bezpośrednio do Serwisu to ja takiej faktury
    nie mogę zaksięgować, zatem i odliczyć VAT'u, ponieważ nie było przychodu
    ... - Paranoja !