eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkireprezentacja i reklamaRe: reprezentacja i reklama
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.icm.edu.pl!news
    feed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-
    mail
    From: "Jacek" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: reprezentacja i reklama
    Date: Fri, 28 Feb 2003 18:06:14 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <b3o4uq$9bs$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b3l0m0$np6$1@news.onet.pl> <b3lcn5$2e7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <b3n6oa$ngh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Jacek" <c...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 29.kutno.mediaclub.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1046451994 9596 213.77.11.29 (28 Feb 2003 17:06:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Feb 2003 17:06:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:76126
    [ ukryj nagłówki ]

    Łukasz Kaliński chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > A ja z tym sie nie zgodze:

    Masz takie prawo

    > istota kosztow reklamy i reprezentacji limitowanej dotyczy reklamy
    ktora
    > jest skierowana do okreslonej grupy osob:

    Zgoda

    >w tym przypadku jest to
    > dokladnie okreslona i ograniczona liczba mieszkancow.

    No jest i co z tego?
    Idąc Twoim tokiem myślenia można każdą reklamę w ten sposób
    klasyfikować.Np grupa-polacy,warszawiacy itd.To samo można powiedzieć o
    ogłoszeniu w lokalnej gazecie lub telewizji kablowej.Przecież krąg
    czytelników i "oglądaczy" jest ściśle określony i ograniczony,chociażby
    przez nakład takiej gazety.
    Ważne jest to ,aby adresat reklamy nie był Ci znany i był
    przypadkowy.Innymi słowy aby reklama z góry nie zakładała do kogo
    osobiście i konkretnie ona trafi.
    Jak można znać wszystkich mieszkanców spółdzielni jeśli np jest ich
    50000.




    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1