  • Data: 2003-02-28 20:28:05
    Temat: Re: reprezentacja i reklama
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Sprzeciw. Czytałem już np. warszawskie, krakowskie, wrocławskie (...)
    > lokalne gazety - i widziałem że cudzoziemcy też czytali ;) !!

    To trafiłeś na jakiś uczonych. Polski język znali. To pewnie ci co będą
    pierwsi okupację UE na naszych ziemiach organizować.

    > No, to jakiś argument jest.

    A czemu ten argument do Ciebie z lekka trafia?

    > Znaczy - długopisy rozdawane na przystanku to nie jest RiR ?

    Jak stać Cię na tyle długich pisów i na drugi dzień nie ogłosisz
    upadłości,to czemu nie.Najbezpieczniej jednak będzie jak postawisz koszyk
    czy inne wiadro i zza winkla będziesz patrzył kto bierze.Jak sam będziesz
    rozdawał,to można pomyśleć że znajomym tylko dajesz,a to już pachnie RiR.

    > OT: kwestia indywidualna. Jedni pamiętają kilka tysięcy partii

    Matko Boska,to już tyle się tego ..........................
    namnożyło:-))) I co obiecują?
    Jestem strasznie do tyłu.

    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!