eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkireprezentacja i reklama › Re: reprezentacja i reklama
  • Data: 2003-02-28 17:06:14
    Temat: Re: reprezentacja i reklama
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Łukasz Kaliński chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > A ja z tym sie nie zgodze:

    Masz takie prawo

    > istota kosztow reklamy i reprezentacji limitowanej dotyczy reklamy
    ktora
    > jest skierowana do okreslonej grupy osob:

    Zgoda

    >w tym przypadku jest to
    > dokladnie okreslona i ograniczona liczba mieszkancow.

    No jest i co z tego?
    Idąc Twoim tokiem myślenia można każdą reklamę w ten sposób
    klasyfikować.Np grupa-polacy,warszawiacy itd.To samo można powiedzieć o
    ogłoszeniu w lokalnej gazecie lub telewizji kablowej.Przecież krąg
    czytelników i "oglądaczy" jest ściśle określony i ograniczony,chociażby
    przez nakład takiej gazety.
    Ważne jest to ,aby adresat reklamy nie był Ci znany i był
    przypadkowy.Innymi słowy aby reklama z góry nie zakładała do kogo
    osobiście i konkretnie ona trafi.
    Jak można znać wszystkich mieszkanców spółdzielni jeśli np jest ich
    50000.




    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1