  • Data: 2006-05-13 08:54:12
    Temat: Re: renciści a ZUS z działalności
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl] napisał(a):

    > I ciągle bedzie sprawiedliwosci brak :(

    Z tą sprawiedliwością to jest ten kłopot, że wszystkim po równo nie
    zawsze jest sprawiedliwie a jak sie tworzy wyjątki to sie od razu tworzy
    patologie.

    "Sprawiedliwe" zasady tez cieżko ustalić.

    Z jednej strony jak widze tych rencistów, którzy prowadzą spore firmy,
    zatrudniają kilkadziesiąt osób, rozbijają się drogimi samochodami to
    mnie skręca że ja im jeszcze z moich składek dopłacam.

    A z drugiej strony jak patrzę na znajoma krawcową która, sobie szyciem i
    poprawkami dorabia 300-500zł do renty w miesiącu i chciał być uczciwa,
    założyła działalność...

    I bądź tu mądry.

    > Moze w końcu zrobia po równo - uczciwie dla każdego. Dlaczego KRUSowcy,
    > renciści mają być uprzywilejowani? Dlaczego w przypadku tych drugich ja mam
    > ze swojej kasy dokładać do ich życia (renty mająm.in. z mojej kasy)?

    Dla ścisłości to i 3/4 emerytury też. I to znowu każdemu rolnikowi, nie
    tylko tym którzy ledwo przędą, tym co maja po kilkaset hektarów albo
    trzaskają kasę na przechowywaniu zbóż też.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813