  • Data: 2009-11-18 18:45:13
    Temat: Re: ratujmy ZUS
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:
    > śmieszne jest to, że jak cos jest obowiązkowe to wszyscy kombinują jak
    > by tego nie zapłacić.

    Czy nie wydaje Ci się, że unikanie nieracjonalnych kosztów jest po
    prostu przejawem racjonalnego działania?

    To po pierwsze.

    A po drugie - skoro już (ewentualnie) będę płacił obowiązkową składkę
    ubezpieczenia chorobowego to jest sprawą oczywistą, że będąc u lekarza
    oprócz recepty wezmę również L-4.

    Czy widzisz w tym coś złego?

    > Ale jak coś jest dobrowolne to wszyscy to chcą mieć.

    Nie wszyscy. Ja nie chcę. Ale widocznie mam zły charakter.

    Piotrek