  • Data: 2003-06-01 16:02:10
    Temat: Re: pytanie o dożywocie...
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "alien" <a...@x...com> napisał w wiadomości
    news:bbcj38$ou0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > jako moje zabezpieczenie na przyszłość w formie aktu notarialnego - opieki
    > dożywotniej, gdzie ja w zamian oficjalnie zobowiązuję się do ponoszenia
    > kosztów związanych z jego pobytem w domu opieki, rehabilitacją i lekami.
    > I tu moje obiekcje i pytania:
    > 1. Ojciec jest współwłaścicielem budynku, a ja nie mam pojęcia o
    zarządzaniu
    > nieruchomością, więc chciałbym aby dotychczasowy współwłaściciel zarządzał
    > całym budynkiem - w jakiej formie mam z nim spisać porozumienie / umowę?
    > - W jaki sposób kontrolować i wzajemne rozliczenia?

    Jak to jak ? Jako współwłaściciel masz pełne prawo zagladać do akt,
    przeglądać raporty, decydować (zależy jaki % udziałów masz)

    > 2. Powyższa umowa będzie moim dochodem (tytułem wynajmu), boję się że
    > wkroczę w wyższy próg podatkowy, jak mogę tego uniknąć?:

    Oczekujesz od grupowiczów podpowiadania jak ukryć dochody...

    > 4. Powyższe pytanie chciałem też skierować do Urzędu Skarbowego, ale
    > dowiedziałem się, że odpowiedż udzielona przez jakiegoś urzędnika nie jest
    > obowiązująca i w efekcie np. za 3 lata przy wyrywkowej kontroli naliczą mi
    > kary, odsetki itp.

    Podobno są doradcy podatkowi, licencjonowani co udzielają odpowiedzi na
    piśmie i biorą za to odpowiedzialność. Wiem ! Kasują za swoje usługi chore
    pieniądze !

    Pozdr
    kw