eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipyt związane z ewidencjonowaniem środka trwałego - samochód › Re: pyt związane z ewidencjonowaniem środka trwałego - samochód
  • Data: 2010-06-15 19:57:07
    Temat: Re: pyt związane z ewidencjonowaniem środka trwałego - samochód
    Od: "don kichot" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > zorganizowanych części,
    >
    > c) ulepszenie środków trwałych, które zgodnie z art. 22g ust. 17
    > powiększają wartość środków trwałych, stanowiącą podstawę naliczania
    > odpisów amortyzacyjnych

    > Art. 22a.
    > 1. Amortyzacji podlegają, [...] kompletne i zdatne do użytku
    > w dniu przyjęcia do używania:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ---
    >
    > Pytasz nas, czy możesz popełnić przestępstwo podatkowe poprzez
    > dokonanie wstecznych wpisów do ewidencji (antydatowania) czy

    Proszę daruj sobie takie insynuacje, które niczego tu nie wnoszą.
    Jak nie rozumiesz to grzecznie zapytaj o doprecyzowanie.
    Pytam, jak powinno być zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem i tyle.

    > Tam się wpisuje wartość początkową, z czego wynika wniosek że
    > jeśli składa się z wielu elementów, wypada aby ew. "rozliczenie"
    > ich wartości zrobić na boku.

    A jaki wniosek wg. Ciebie wypływa z tego, iż w ewidencji zwykle znajduje się
    też kolumna zatytułowana:
    "określenie dokumentu stwierdzającego nabycie" ?