  • Data: 2009-06-03 08:16:52
    Temat: Re: przepisanie działalności na żon
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Jun 2009, Tomek wrote:

    > Czytałem wyrok (fakt, że WSA), w którym taka koncepcja została podtrzymana.

    No ale w którą stronę to szło - podtrzymało opodatkowanie czy
    opozycję do opodatkowania, bądź opozycję do opozycji? ;)
    Bo piszę, że przy "wkładzie do S.C. nie ujętym we wkładzie do
    S.C." (znaczy nieformalnym, nie ujętym w umowie) opodakowanie jest
    słuszne (z p. widzenia pogodzenia się ze słusznością podatku od
    nieodpłatnych świadczeń oczywiscie!) i z tego powodu ten przykład
    jest ZŁY - bo jest dobry ;> (znaczy że *również moim zdaniem*,
    w części dotyczącej pozostałych wspólników i wątpliwości co do
    ew. rozliczania kosztów).

    pzdr, Gotfryd