  • Data: 2006-03-15 13:31:01
    Temat: Re: przekazanie towaru na potrzeby firmy - vat i kpir
    Od: El-lE <i...@i...inv> szukaj wiadomości tego autora

    jip wrote:

    > Jezeli kupujesz cos dla firmy - nawet jako "próbke" czegos czym
    > zamierzasz w przyszlosci handlowac, czy poslugiwac sie czyms
    > jako "przykladem" dla klientów - to jest to twój normalny koszt

    Dziekuje. A co z vatem w tym przypadku - rozumiem ze sie odlicza vat
    (nabycie towaru), ale czy potem (przeznaczenie do poslugiwania sie
    jako "przykladem" dla klientów) ujmuje sie to gdzies w ewidencji albo vat-7?

    > wykresla sie z róznych ewidencji firmy - wyposazenia, srodków
    trwalych, stanów magazynowych etc.)

    ewidencja stanow magazynowych? mam nzdzieje ze zwykly drobny podatnik (kpir,
    vat, bez kasy) nie _musi_ takiego czegos robic?

    El