  • Data: 2006-03-18 14:20:56
    Temat: Re: przekazanie towaru na potrzeby firmy - vat i kpir
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >  A, fakt. Thx.
    >  Ale to już oszustwo podatkowe :]
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    To co robią z nami to jest gorsze niż oszustwo. Zresztą można to nazwać jak się
    chce. Tyle że jeszcze trzeba potrafić to udowodnić. A tak, był kupiony zderzak
    i został sprzedany. W ewidencji towarów handlowych jest, na koniec roku nie
    będzie i wszyscy ( no prawie ) zadowoleni, z tym że ja trochę bardziej. A
    takich możliwości jest hohoho albo jeszcze więcej. Więc absolutnie nie
    przejmuję czymś co ma wartość poniżej 1 k PLN. Powyżej zaczynamm główkować co z
    tym zrobić aby było dobrze. Dlatego między innymi również nie zlecą prowadzenia
    ksiegi do biura tylko robię to sam. Nikt lepiej niż ja nie wie co gdzie
    zaksięgować aby było dobrze. A jak się jeszcze ma dobry, przyjazny program to
    już w ogóle nie ma żadnego problemu.

    Pozdrowienia i nie przejmować się pierdołami. Jest tyle ciekawych rzeczy do
    zrobienia.