    From: "Andzia" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: prowadzenie ewid. podatkowej
    Date: Wed, 7 Jul 2004 07:52:52 +0200

    | Akurat w sprawie *samodzielnego* prowadzenia ksiąg zdaje się
    | występuje *duża* różnica. Przypomnę iż *pracownik* nie jest
    | samodzielny, jak to SN wielokroć podkreślal: jednym z głównych
    | wyznaczników umowy o pracę jest podległość służbowa albo
    | inaczej ujmując "wykonywanie pod nadzorem".
    | O ile dobrze pamiętam wnioski to w ramach umowy *o pracę* księgi
    | można prowadzić po skończeniu np. przedszkola[1]... ale *samodzielnie*
    | (np. w ramach zlecenia), bez uprawnień ??
    | Zdaje się 50 000 zł kary, tak ?
    | [1] łba nadstawia ten kto zatrudnił !

    Może troszkę OT...
    Czy w takim razie będąc zatrudnioną u osoby fizycznej prowadzącej
    działalność mam prawo podpisać jakikolwiek dokument, który stworzyłam? Nie
    mówię o PIT-ach, bo panie w US powiedziały mi, że musiałabym mieć jakieś
    upoważnienie potwierdzone notarialnie... ale np. świadectwo pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia