eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem › Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
  • Data: 2009-02-06 13:46:19
    Temat: Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.uoxl8xvnl60ql1@unk...

    > Ale nie oczekuj że grupowicze zaczną tutaj chórem to popierać.
    > Oficjalnie to jest be, więc rób to pod stołem i nie chwal się na
    > forum publicznym. Przecież chyba każdy rozsądny człowiek widzi
    > to samo co Ty.

    Zacząć należy od tego, że osobiście nie mam za wiele wspólnego z
    wystawianiem czy odbieraniem faktur, więc dyskusja jest teoretyczna :) A czy
    każdy sądzi to samo co ja? Trudno mi w to uwierzyć. W przeciwnym razie komu
    i dlaczego zależałoby na utrzymywaniu absurdów? ;-)

    > skarbówka i sędziowie WSA/NSA absurdu nie widzą.

    No właśnie, ktoś ma pomysł, dlaczego? Trudno uwierzyć, że siedzą tam same
    półmózgi.