eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem › Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
  • Data: 2009-02-11 08:55:45
    Temat: Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie moje, ale tak sobie myślę...
    > Z tego, że pewnie by się pochwalił.

    Nie wiem czy to podpada pod podpisanie umowy, ale wg ERY wystarczy wysłać
    odpowiedniego sms'a, aby wyrazić zgodę na otrzymywanie e-faktur. Przy czym
    nadal nie wiem, czy prowadząc np. DG mógłbym takie faktury drukować i
    wrzucać w KUP. Z tego, co tu wyczytałem, to nie mógłbym. Dlatego nie bardzo
    rozumiem na czym miałby polegać ten "ukłon" ERY w stronę klienta.