eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem › Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
  • Data: 2009-02-11 18:44:35
    Temat: Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Wed, 11 Feb 2009, mvoicem wrote:
    >
    >>> Nie moje, ale tak sobie myślę...
    >>
    >> Tzn co nie twoje?
    >
    > Wnioski.

    No do możnaby odnieść wrażenie że to jednak ty formułowałeś taki wniosek (a
    conajmniej że go popierałeś).

    > Nie, że złożył podpisane oświadczenie.
    > Autograf własnopalczaście albo "syfrowo".

    Przecież on mówi że era "namawia", a nie że "namówiła". Skoro go namawia, to
    nie namówiła, wobec tego nie miał okazji żadnego oświadczenia składać, wobec
    tego nie może się tym pochwalić :).

    > Dobra :D

    > Z tego powodu ISIP jest "ułomnym źrodłem internetowym" :[

    > Czytam, czytam i coraz bardziej mi wychodzi że masz rację.
    > Dla porządku:
    > http://www.przepisy.gofin.pl/5,35,42809,0.html

    Żeby nie było zbyt pięknie - to jednak "stosuje się odpowienio". Co to
    znaczy "odpowiednio" kiedy par 4 i ten który się do niego "odpowiednio"
    odwołuje są o czymś zupełnie innym? :)

    p. m.