eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem › Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
  • Data: 2009-02-06 13:20:48
    Temat: Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrngohqf0.ugg.proteus@pl-

    > "Oszywiście". Będziesz co miesiąc popindalać ~300km, c'nie? :)

    A to jest niedozwolone? Tak, lubię sobie popindalać 300 km. po faktury albo
    z fakturami ;-)
    Własnym autem, za własne pieniądze.
    Proszę mi udowodnić, że to niezgodne z prawem :)

    > Słuchaj. Ja nie mówię, że to jest w jakiś łatwy sposób do udowodnienia.

    Właśnie dlatego, że jest to generalnie NIE do udowodnienia, to na tym
    zasadza się cały absurd tej sytuacji.

    > Ale - będziesz miał problem jak się okaże po kontroli krzyżowej, że
    > oryginał sobie leży i "czeka" na odbiór, a Ty twierdzisz że też masz
    > oryginał.

    Sęk, aby dogadać się z wystawcą co do przeprowadzania tego procederu.
    Co za problem zniszczyć oryginał albo w ogóle go nie drukować u siebie?

    > I o ile kopii to sobie może być "ilebądź", to oryginał ma być jeden.
    > Albo dużo trzeba wyjaśniać. :P

    > To. Nie. Jest. Faktura. Wydrukuje sobie obraz.

    Czyli człowiek zwany wystawcą faktury drukuje z pliku FAKTURĘ, a człowiek
    zwany odbiorcą faktury z TEGO SAMEGO PLIKU przesłanego e-mailem drukuje już
    tylko OBRAZ FAKTURY? Absurd jakich mało, ale nie chce mi się już z tym
    polemizować ;-)

    > A czemu miałoby to być nielegalne?

    Temu, o czym pisałeś przed chwilą.
    Jeśli nie dostanę od ERY papierowej faktury, to nie będę mógł jej wliczyć w
    KUP, tak czy nie?