eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipremiaRe: premia
  • Data: 2010-01-30 18:55:21
    Temat: Re: premia
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (30.01.2010 16:12), Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Fri, 29 Jan 2010, witek wrote:
    >
    >> Sonny wrote:
    >>> Chcialbym pracownikowi (zatrudnionemu na umowe-zlecenie ze stalym
    >>> wynagrodzeniem) wyplacic premie.
    >>>
    >>> Jak nalezy to zalatwic prawnie i skarbowo?
    >>> Po prostu przelac, poprosic o rachunek i ksiegowac w koszty, czy
    >>> trzeba jakas umowe, oswiadczenie?
    >>> Czy tez aneksowac lub powolac sie na ta umowe o dzielo?
    >>
    >> o premii jest mowa w kodeksie pracy.
    >> ty mu po prostu chcesz dac ekstra pieniadze za nic. Po prostu zrób
    >> darowizne.
    >
    > Przyznaję że "za nic" wydaje się naciągnięte... to nie jest za nic,
    > a "za dobre wykonanie zlecenia". Nic to że ponad umowę (więc NIE MUSI
    > tego wypłacić), ale "za nic" też nie jest.
    >
    > IMVHO można by rozważyć zawarcie w umowie możliwości wypłaty dodatku do
    > wynagrodzenia w roli "premii gwarancyjnej" (za dobrą jakość wykonania,
    > za to że nic się nie sypie, nie ma reklamacji i tak dalej).

    A czy nie wystarczy jak po prostu zleceniobiorca wystawirachunek na
    wyższą kwotę a zleceniodawca ten rachunek zapłaci?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1