  • Data: 2011-09-16 20:29:50
    Temat: Re: [prasówka] Piekarz z Legnicy "kontratakuje"
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.09.2011 22:27, tomek wrote:

    > Ja rozumiem o co Ci chodzi, ale nie zmienia to faktu że w śwuadomości
    > ludzi piekarz zrobił sobie pijar taki jakgdyby przeszedł trasę
    > Legnica-Częstochowa na kolanach - a to tylko zwykły oszuścik podatkowy.
    > Ten rozdany chleb to tylko wisienka na torcie. I tak to widzę ja :)

    Inaczej - Ty akcentujesz VAT od darowizn a reszta Cię nie rusza bo to
    zwykłe polskie oszustwo podatkowe :-)
    Ja z kolei mogę nawet zrozumieć to oszustwo, ale nie trawię tego że
    facet zamiast po męsku przyjąć sprawę "na klatę", biega po telewizjach i
    bezczelnie kłamie.

    Więc mieszamy tutaj gruszki i pomarańcze :-)

    Tomek