  • Data: 2011-09-16 22:22:02
    Temat: Re: [prasówka] Piekarz z Legnicy "kontratakuje"
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A urzędnicy US i departamentów MF nie?
    > Zaciemniają sprawę darowizny przy okazji rozjaśniania sprawy oszustwa :P

    Nie zgodzę się:

    http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie
    /sprawa-dla-reportera/wideo/piekarz-filantrop/28635

    "Piekarz filantrop" ;)

    http://wyborcza.pl/1,76842,7520350,Fiskus_wygral_spr
    awe_z_piekarzem_z_Legnicy.html

    "Kontrolerzy skarbowi dowiedli, że wielkość darowizn przekazanych przez
    przedsiębiorcę stanowiła jedynie 6 proc. (ok. 12 tys. zł) kwoty należnej
    wpłaty z tytułu podatku VAT i podatku dochodowego, natomiast pozostałe
    94 proc. (ok. 182 tys. zł) to zobowiązanie wynikające z tytułu
    niezaewidencjonowanej sprzedaży. Wskazywała na to duża różnica między
    zakupionymi i sprzedanymi produktami, a wykazywaną sprzedażą" - tłumaczy MF.

    http://www.pit.pl/pages/i/2698.php

    Tomek