  • Data: 2011-09-30 19:01:17
    Temat: Re: pozyczka od rodzica - spozniony termin zgloszenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/30/2011 12:39 PM, Piotr wrote:

    > 16 dni temu. W tytule było 'pożyczka na budowę'.

    no to sobie pozamiatałeś.

    > A np. gdybym mu przelał, a on mi znów i wtedy spisać umowę i zaniesc do US?
    > Wiem, ze to 2 pozyczki,

    no właśnie

    ale czy us sprawdza wyciag?

    i tak i nie.

    zrob tak, aby te dwa przelewy znalazy sie na oddzielnych wyciagach (u
    was obu), tak zeby na jednym nie bylo sladu drugiego.

    jak sie us zapyta o wyciag, to grzecznie zanies i pokaz.

    jak myslisz jaki jest prawdopodobienstwo, ze poproszą o wyciag za
    poprzedni miesiac? No chyba, ze cie sasiad podkabluje.
    wowczas zaplacisz za dwie pozyczki.

    Ale moim zdaniem to jest zawracanie sobie d...
    Leczenie nerwicy u ciebie i rodzicow wyjdzie znacznie drozej niz te
    zasrange kilkaset złotych.

    Nie jest tego warte.