  • Data: 2011-10-01 05:52:14
    Temat: Re: pozyczka od rodzica - spozniony termin zgloszenia
    Od: "owp" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bo wybudowałeś chatę i US chciałby wiedzieć za co.
    > Wiec za 5 lat poprosi cie o wyciag z ostatnich kilku lat, zeby zobaczyc
    > skad miales kase na budowe.
    > A tam pozyczka.

    Jeśli tak się to odbywa,to faktycznie będę miał problem. Przedstawić skąd
    miałem pieniądze na budowę nie będzie trudno,bo mam udokumentowane.Ta
    nieszczęsna pożyczka miała być tylko doraźna, tak żeby więcej na zimę zrobić.
    A do kiedy te 2% trzeba zapłacić? Trochę mnie to męczy, wprawdzie 700zł to nie
    taki pieniądz, ale za nic...

    > To ją odeślij z adnotacja "nienalezne".
    >

    > Przeciez w sumie nie wiadomo, czy do umowy doszlo.
    > Może ojciec był taki nadgorliwy, ze przelał ci bez twojej zgody myśląc,
    > że się ucieszysz.
    > A ty po otrzymaniu wyciagu niezwlocznie mu ja odeslales.

    Nie przejdzie, no chyba przy dużej naiwności US(w co wątpię), pieniądze
    rozlokowałem na różnych kontach i używałem na bieżąco.