  • Data: 2011-09-30 20:13:12
    Temat: Re: pozyczka od rodzica - spozniony termin zgloszenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/30/2011 2:39 PM, owp wrote:
    > Ok. Dzięki za pomoc.
    > Ostatnia szansa - te 14 dni to nie są
    > robocze ? :)

    Nie.

    Chyba, ze ci ostatni dzien w weekend przypadł.

    > Widzę, ze jak mam kombinować z tym
    > zwrotem i ponownym przelewem, to
    > lepiej nic nie zgłaszać, w końcu
    > czemu us miałby mi konto sprawdzać...

    bo wybudowałeś chatę i US chciałby wiedzieć za co.
    Wiec za 5 lat poprosi cie o wyciag z ostatnich kilku lat, zeby zobaczyc
    skad miales kase na budowe.
    A tam pozyczka.

    > Złości mnie jeszcze jedno - okazało
    > się, ze jednak nie potrzebuje tej
    > pożyczki.

    To ją odeślij z adnotacja "nienalezne".

    Przeciez w sumie nie wiadomo, czy do umowy doszlo.
    Może ojciec był taki nadgorliwy, ze przelał ci bez twojej zgody myśląc,
    że się ucieszysz.
    A ty po otrzymaniu wyciagu niezwlocznie mu ja odeslales.

    Do zawarcia umowy ptrzebna jest zgoda obu stron, a twojej zgody "nie
    było", nienalezna kase oddałeś.
    Zreszta z wyciagu, na poparcie tezy, bedzie widac, ze jej nie uzyles.
    Do obronienia.