  • Data: 2011-09-30 17:39:33
    Temat: Re: pozyczka od rodzica - spozniony termin zgloszenia
    Od: "Piotr " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kiedy? tydzien temu,rok temu, 4 lata temu?
    > co bylo wpisane jako tytul przelewu?
    > oddales juz czy jeszcze nie?

    16 dni temu. W tytule było 'pożyczka na budowę'.
    Oddać mam za rok. Miałem to zgłosić, ale wypadło mi z głowy.
    Ojciec jest w związku małżeńskim, przelew z jego konta, skąd miał - zarobił :)

    > a) zaplacic podatek w sumie to tylko 2%

    A np. gdybym mu przelał, a on mi znów i wtedy spisać umowę i zaniesc do US?
    Wiem, ze to 2 pozyczki, ale czy us sprawdza wyciag?