  • Data: 2014-03-19 00:41:03
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-19 00:12, Mario pisze:

    > Ale oznacza to że nie ma powszechnego postrzegania jako zrzutki na
    > wspólny cel. Niezależnie czy dotyczy to danin na państwo czy na
    > wspólnotę, i tak znaczna część (jak nie większość) kombinuje jak
    > przerzucić koszty na resztę obywateli.

    Masz rację, ale miejmy nadzieję, że jednak nie *większość*.
    Spustoszenia dokonane w świadomości i postawach przez komunę potrzebują
    paru pokoleń, aby zanikły.
    Zauważcie proszę drugie znaczenie słowa "podiwanić". Tam jest jeszcze
    gorzej. Tam kradzież jest czymś zupełnie naturalnym.

    A (temat już tu był zdrowo maglowany) ilu z nas ma moralne opory przed
    schowaniem do kieszeni banknotu znalezionego w sklepie na podłodze przy
    kasie? Nie wiemy, ale ja już pewne zmiany na lepsze dostrzegam.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.