  • Data: 2014-03-19 06:00:19
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sqlwiel "nick"@googlepoczta.com ...

    > Masz rację, ale miejmy nadzieję, że jednak nie *większość*.
    > Spustoszenia dokonane w świadomości i postawach przez komunę potrzebują
    > paru pokoleń, aby zanikły.

    Przeceniasz komunę.
    Mnie podatki denerwują najbardziej przez to co sie dzieje obecnie w
    społkach skarbu panstwa itp tworach a nie to co się działo w komunie.

    Widziałes logo "starania się o olimpiadę w Krakowie"? 80tysiecy? I jeszcze
    nikt nie poleciał na krzywy ryj z pracy i dodatkowo nie zapłacił za to z
    własnej kieszeni?

    I takie sytuacje powoduja niechęć do podatków a nie komuna.
    A mozna by ich mnozyć.