  • Data: 2004-11-16 21:01:09
    Temat: Re: potrącenie źle naliczonej zaliczki na podatek
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wg pani z mojego us w takiej sytuacji najlepiej naliczać prawidłowo od tego
    miesiąca a tamtych nie ruszać.
    Jeżeli faktycznie miałeś źle naliczone koszty to różnica nie powinna być
    duża (kilka zł miesięcznie ?)
    Jeżeli teraz ci tego zakład nie poprawi to będziesz musiał dopłacić podczas
    rozliczenia rocznego.

    A czy pracodawca może potrącić? Wydaje mi się, że tak. Ale ja bym spytał
    najpierw pracownika - jeżeli by nie chciał to zostawiłbym bez poprawienia.

    PawełJ