eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipomozcie sprawdzic czy firma dobrze naliczyla pensje.. › Re: pomozcie sprawdzic czy firma dobrze naliczyla pensje..
  • Data: 2004-03-07 11:00:11
    Temat: Re: pomozcie sprawdzic czy firma dobrze naliczyla pensje..
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello madzia,

    Sunday, March 7, 2004, 10:24:39 AM, you wrote:

    > nie masz racji.Dlugosc m-ca dla choroby nie ma znaczenia. Na potrzeby ZUSu
    > m-c ma 30 dni.

    Do liczenia stawki dziennej - tak. Do liczenia potrąceń przy niepełnym
    miesiącu zwolnienia - tak. Do liczenia zasiłku - nie, liczą się dni
    kalendarzowe.

    > Roznica moze wynikac z podstawy naliczenia

    Nie może. Jest ciągłość - podstawa się nie zmienia.

    Bardzo Cię proszę - siedzię w sprawach płacowych na bieżąco od prawie
    20 lat...

    [...]

    --
    Best regards,