eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipomozcie sprawdzic czy firma dobrze naliczyla pensje.. › Re: pomozcie sprawdzic czy firma dobrze naliczyla pensje..
  • Data: 2004-03-07 17:29:54
    Temat: Re: pomozcie sprawdzic czy firma dobrze naliczyla pensje..
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem w ciazy i na zwolnieniu od konca grudnia.
    A czy cały czas będąc na zwolnieniu jest ono oznaczone, że to ciąża?
    Od swojej firmy otrzymuje
    > co miesiac inna pensje, a przeciez zwolnienie powinno byc platne w 100%.
    100% pod warunkiem że jest ciąża.
    > Prosze pomozcie mi sprawdzic wslasna firme..
    Inaczej będzie naliczone zwolnienie płatne przez zakład a inaczej może być
    zwolnienie płatne przez zus (pomimo 100%). Zus zaczyna płacić po 33 dniach
    zwolnienia.
    Jak duże to są różnice? Chyba troche za mało danych podałaś.

    PawełJ