  • Data: 2005-10-06 13:32:10
    Temat: Re: podwyzszony czynsz za mieszkanie z DG
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr <u...@o...pl> wrote:
    > Chcialbym czesc czynszu, energii itp. wliczac w koszty. Wiem, ze
    > spoldzielnia podwyzsza czyncz w zwiazku ze zgloszona DG w mieszkaniu.
    > Czy zgloszenie do spoldzielni sie oplaca, czy gra warta swieczki?

    Na litość! Skąd *my* mamy wiedzieć, jakie są stawki w Twojej spółdzielni,
    ile podwyższą, jakie masz koszty, ile będziesz mógł odliczyć... Jak to
    nam podasz, to mogę wyświadczyć Ci tę darmową przysługę (tylko żeby tego
    nie podejrzał US, bo naliczy podatek od średniej wartości takiej usługi)
    w postaci dodania i odjęcia kilku liczb.

    p.