  • Data: 2006-09-07 06:00:09
    Temat: Re: podwójna faktura
    Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:op.tfg9e5aa5o25xk@serwer>
    t <r...@o...pl> pisze:

    > Tutaj jest błąd - towar trzeba zaksięgować niezależnie od
    > wszystkiego, są specjlanie przepisu w rozporządzeniu do KPiR.

    Ale_JAK_zaksięgujesz towar nie mając u siebie żadnej faktury za ten towar?

    > Sytuacja jest więc taka że towar jest 'sprzedany' a upierdliwiec go
    > nie zaksięgował mimo że miał obowiązek.

    Jak można sprzedać coś, czego nigdy się nie kupiło?
    A nie kupiło się - jest na to dowód w postaci braku jakiegokolwiek KW.

    > No i klops - ktoś się musi tłumaczyć - zgadnij kto.

    Wybacz, ale w żaden sposób nie udowodnisz mi, że to klient musi tłumaczyć
    się, że nie zaksięgował faktury, której nigdy na oczy nie widział.

    --
    Nixe