eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodroze sluzbowe przedsiebiorcy - koszty uzyskania przychodu › Re: podroze sluzbowe przedsiebiorcy - koszty uzyskania przychodu
  • Data: 2004-09-03 22:07:14
    Temat: Re: podroze sluzbowe przedsiebiorcy - koszty uzyskania przychodu
    Od: "mcgregor" <gzaczynski(n.o.s.p.a.m)@yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    Samo stwierdzenie "nie" bez podania uzasadnienia jest proste.

    Uwazam ze przedsiebiorca moze odliczyc ryczalt za hotele powolujac sie
    chociazby
    na art. 20a ustawy o podatku dochodowym od osob fizycznych.
    Poza tym dyrektywy unijne mowia ze przedsiebiorca nie moze miec warunkow
    gorszych niz pracownik
    (chociaz wiem ze dyrektywy unijne akurat dla US sa malo wazne)

    mcgregor