  • Data: 2011-09-11 17:48:24
    Temat: Re: "podatek od praw autorskich do wynalazku"
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 09:51:14 +0200, Kviat napisał(a):

    > no i wygooglałem
    > Od kiedy program wyborczy jest "poważnym dokumentem urzędowym"? :):)

    Eh, no tak wszyscy się skoncentrowali na tym kto a nie co. Ciekawi mnie
    co autor miał na myśli. Do ogólnikowych obietnic się przyzwyczaiłem,
    obiecywanie oczywistości (wybierzcie nas a pod koniec grudnia będzie Boże
    Narodzenie) też jakoś rozumiem. Ale w tym miejscu nie mam pomysłu co
    autor chciał przekazać.